Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Степногорск қаласының «Еркетай» №5 балабақшасы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорнына

 

Біз әлеуметтік желілердеміз

       

Балалар мен олардың ата-аналарына арналған Сенім телефондары:

111 (Республикалық сенім телефоны),

903152 (Ақмола облысы бойынша білім басқармасының сенім телефоны),),

8(71645)-6-35-14 (Степногорск қаласы бойынша білім бөлімі);

8(71645)7-90-56 ("№5 «Еркетай» балабақшасы МКҚК)


«    Қараша 2024    »    
ДсCcБрСрЖмСбЖк
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Кеңестер

►Нейропсихологиялық ойындар мен жаттығулар сөйлеуді, ойлауды, ырғақ сезімін дамытады, ми қызметін белсендіреді.
►Математикалық түсініктер мен кеңістіктік ойлауды қалыптастыруға және дамытуға арналған ойын
►Сөйлеудің грамматикалық құрылымын дамытуға арналған ойын «Көмекші сөздер»
►Сөйлеудің грамматикалық құрылымын дамытуға арналған «Бір, көп» ойыны .
►Біз есту анализаторларының көмегімен фонематикалық естуді дамытамыз. (1)
►Біз есту анализаторларының көмегімен фонематикалық естуді дамытамыз. (2)
► "С» дыбысын ажырату ойыны
► "С" және "Ш" дыбыстарын автоматтандыру ойыны.
►Дыбыстарды автоматтандыруға, зейінді, логикалық ойлауды, кеңістікті бағдарлауды дамытуға арналған «Сөзді айт» ойыны.
►Біз ойын жағдайларын пайдалана отырып, дыбыстарды қызықты түрде автоматтандырамыз.
►Балалардың музыкалық аспаптарында ойнау ырғақ сезімін, зейінділігін, музыканы есту қабілетін, ұжымда өзара әрекеттесуін дамытуға көмектеседі.
►Тренажерлардағы ойындар мидың жарты шараралық байланыстарын дамытуға және синхрондауға ықпал етеді.
►Сөйлеуді сүйемелдеумен саусақ ойындары балалардағы сөйлеу бұзылыстарының тамаша алдын-алу болып табылады.
►"Балық аулау" ойыны арқылы фонематикалық есту қабілетін дамыту.
►Балаларға арналған қызықты логарифмдік ритм, музыкалық құлақ және сөйлеу сезімін дамытуға көмектеседі
►Музыкалық ойындар мен билердің көмегімен жалпы және ұсақ моториканы дамыту логоритмика сабағында.
►Логопед сабақтарында түймелерді байлау, бекіту және шешу, киім ілгіштері бар ойындар, мозаика, нейротренерлер ұсақ моториканың, зейіннің, қиялдың, қиялдың және сөйлеудің дамуына ықпал етеді.
►Логопедиялық сабақтарда кеңістіктік қиялды, есте сақтауды, қиялды дамытамыз
►Логарифмдік ойындардың көмегімен мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамытамыз
►Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу тілін дамытуға арналған кинезиологиялық жаттығулар.
►Логоритмика сабақтары балалардағы сөйлеу бұзылыстарының алдын алудың тамаша тәсілі болып табылады.
►"Көңілді адамдар» логопедиялық ойыншықтары ысқырықты және ысқырықты дыбыстарды дұрыс ажыратуға көмектеседі.
►Киім түйреуіштері бар ойындар ұсақ моториканы, кеңістікті үйлестіруді, зейінді және қиялды дамытады.
►(Р) дыбысын шығару – баладан зейінді шоғырландыруды және дұрыс сөйлеу тынысын қажет ететін қиын процесс.
►"Түс, түрі және мөлшері бойынша заттардың сұрыптау" ойыны ұсақ моториканы, шыдамдылықты,зейінді,кеңістікте бағыттылықты, миаралық байланысты дамытады.
►Логопедиялық орталық тәрбиеленушілері Наурыз мерекесімен құттықтайды. №8 «Жидек» топ.
►Саусақ гимнастиканың қолдануымен тақпақта Р дыбысының автоматтандырылуы.
►Тізбектеп оқу-ересек мектепке дейінгілерде дыбыстардың автоматтандырудың тиімді тәсілі. /public/files/2023/2/6/060223_130615_video-whatsapp-2023-02-06-v-103205.mp4
/public/files/2023/2/6/060223_130633_video-whatsapp-2023-02-06-v-103218.mp4
►"Р" дыбысын жаңылтпаштарда автоматтандыру.
►Саусақ гимнастикасын қолдана отырып, өлеңдегі Р дыбысын автоматтандыру
►"Р" дыбысының механикалық қойылуы- "Болтушка" жаттығуы.
►Артикуляциялық жаттығу- балалардың  сөйлеудегі  түзетудің алғашқы қадамы. Балабақшаның логопеді О.В.Галковская
►Балалардың диагностикалық тексерілуі- сөйлеудің түзутуге алғашқы қадамы
►Ұсақ моториканың дамуы-сөйлеудегі түзетудің бір тәсілі болып табылады./public/files/2022/5/4/040522_112245_whatsapp-video-2022-05-04-at-104211.mp4
► Өлеңді тізбектей оқу – логопедиялық түзету әдістерінің бірі./public/files/2022/3/3/030322_150704_galkovskaya.mp4

Артикуляциялық жаттығу

Балабақшаның  логопункінде түзетушілік жұмысының басы-бұл үнемі балалармен артикуляциялық жаттығудан жаттау. Ал ұйымдастырылған оқу қызметі көңілді болу үшін және еріннің күрделі қозғалысы жылдам меңгерілуі үшін балаларға көмекке арнайы дидактикалық логопедиялық ойыншықтарды қолданамыз.

Балабақшаның логопеді  О.В.Галковская

 

 

 

 

Артикуляция-көңілді!

Кіші адамға дұрыс және таза сөйлеуде көмектесе аламыз ба? Әрине! Логопед қана емес, тәрбиешілер де жасай алады. Егер де ата-аналар осы проблемадан тыс қалмаса, жақсы болар еді. Оның шешуші қол жетімді құралы, ол артикуляциялық гимнастика. Артикуляциялық гимнастиканың ұйымдастырылған оқу қызметін ерте мектепке дейінгі жастан бастау тиімді, өйткені баланың артикуляциялық аппараттың бұлшық еттері осы кезеңде жұмсақ және қозғалмалы. Оқытуды қызықты және тартымды болу үшін оны қалай ұйымдастыру керек? Артикуляциялық  гимнастиканы ойын түрінде өткізу қажет және әр түрлі ашық ойыншықтарды қолдану керек.№5 «Еркетай» балабақшасының логопунктінде сондай ойыншықтардың зообақ болды. Бала ойыншықты қолына ала отыра, ол еріннің, тістердің және тілдің орналасуымен жануарды бейнелеуге тырысады. Барлық жаттығуларды тақпақтың сүйемелдеуімен өткізу тиімді болады.

Ойын «Көңілді зообақ»

«Лягушка» Свои губки, как лягушка, Тянем-тянем прямо к ушкам.

«Слоник» Тянет слоник хоботок, Так он воду достает.

«Лошадка» Ты иди, моя лошадка, Цок-цок-цок, цок-цок-цок.

«Киска» Тише, киске нелегко. Она лакает молоко.

«Гриб» Под кустами на дорожке вырос гриб на тонкой ножке.

«Любопытный гусь» Шейку вытянул гусак. Вот так, вот так.

/public/files/2020/5/21/210520_110338_20191017130224.png

/public/files/2020/5/21/210520_110351_20191017132700.png

 

 

Көмекшілер логопедиялық ұйымдастырылған оқу қызметінде дұрыс сөйлеуге үйретеді.   Дидактикалық логопедиялық ойыншық «Дружок иті».

Логопункте сөйлеудің бұзылыстары бар балалармен жұмыс істеген кезде, олардың назарын аудару өте қиын болады, ұйымдастырылған оқу қызметіне қызығушылық тудыруға, меңгерілген материал олардың естерінде ұзақ сақталатындай және жаңа жағдайларды қолдануына жету үшін қиынға соғады.  Осындай балалардың шаршағандығын, назарларының босаңдығын есепке ала отыра, логопедиялық ұйымдастырылған оқу қызметін өткізу үшін жаңа, қызықты формаларын және әртүрлі дидактикалық пен көрнекі құрал іздеу керек.  Балалардың еліктеуге, ойлаудың көрнекі формаларына бейімделуін есепке ала отыра, мен дидактикалық логопедиялық ойыншықты әзірледім, оны «Дружок иті» деп атадым.Ол қолғап сияқты тоқылған бұйым. Ойыншық қолға киіледі, оның көздері, мұрны, тістері және тілі бар. Түзету жұмысының алғашқы кезеңі дыбыстарды қою болып табылады.Дыбыстардың дұрыс айтылуының қоюы көрсету және түсіндіру арқылы артикулляциялық уәжінің сәйкестігінің пысықтау болып есептеледі. Ол кезде балалар дыбыстың артикуляциының сипаттамасын есет сақтау керек және айна алдында өзін тексеру қажет. Дидактикалық логопедиялық ойыншық осы жалығатын үдерісте көметеседі.

Құралдың белгілеуі:

1. Итті «Сөйлеудің  органдарымен танысу»  атты кіріспе ұйымдастырылған оқу қызметінің барысында тосынсый ретінде пайдалануға болады. Бала өз қолына киеді, аузын ашады, жабады, тістерін көрсетеді, тістерін қарайды: ұшын, түбірін, жақтарын (бірінші ойыншықта, содан соң өзінде)

2. Все движения во время артикуляциялықгимнастика кезде барлық қимылдарды бала Иттің тілінде көрсетеді, содан кейін өзінің тілінде.

3. Дыбыстардың қою кезеңінде бала құралда тіл қай жерде, ашық немесе  жабық па екенін көрсетеді.

4.  Тақпақтарда, жаңылтпаштарда дыбыстардың автомататтау кезде ойыншықты көрнекі құрал ретінде қолдануға болады.  

Қолданылуы:  Логопедиялық дидактикалық ойыншық « Дружок иті» сөйлеудің түзетуіне арналған әр түрлі бұзылыстары бар  балалармен артикуляциялық аппарат кезде жұмыс кезеңінде және осы кемшіліктерді алдын алу үшін қолдануы мүмкін.

/public/files/2020/6/6/060620_144853_21052011112720191024110818.png

 

«Ақылды саусақтар». Ұсақ моториканың дамуы

Әр логопедиялық сабақтарда ұсақ моторикаға бағытталған ойындар ойнатылады. Әр турлі заттарды қолданамыз: түймелер, қыстырғыштар, ұсақ, ойыншықтар, баулар, мозаика.

 

/public/files/2020/5/21/210520_103309_vid-20200521-wa0001.mp4

 

Логопед сабақтарындағы тыныс алу гимнастикасы

 Жақсы орнатылған сөйлеу тынысы-бұл анық дикция мен дыбыстардың анық айтылуының негізі. Логопедиялық сабақтарда О.В.Галковская тыныс алу гимнастика, бұл-оқытудың міндетті кезеңі болып табылады. "Қаршықты үрле", "Кеме", "Ыстық шай", "Футбол", "Допқа үрле", "Көпіршік", "Бағдаршам", "Қауырсын" қызықты ойындары балаларға оңай дем алуға көмектеседі.

Балабақшаның логопеді  О.В.Галковская

Логопедиялық сабақтарында сөйлеуді дамыту

Суретті тірек арқылы әңгіме құрастыруда, ересек мектепке дейінгілерде сөйлеуді дамыту тәсілдердің бірі болып табылады. Балалар бір сурет және сюжетті сурет серия бойынша әңгімелер құрастырады.

 

 

 

 

 

Саусақ жаттығуы- сөйлеудің түзетуіне арналған логопедиялық жұмысының негізгі бөлімі

 

 

Жаңартылған күні: 21.05.2020 10:55
Құрылған күні: 04.05.2024 19:43

                 мекен-жайы: Ақмола облысы, Степногорск қаласы, 6 шағын аудан, 5 ғимарат

                 байланыс телефоны: 7-45-77 (меңгерушісі),  7-44-58 (медбике)

 

 

Текст